مسئول دفتر: محمد جوادپور

شماره تماس: 04436722299 داخلی 132 - 04436724999

 

شرح وظایف امور اقتصادی، اشتغال و توسعه:

۱ نظارت بر انجام و ارائه برنامه های امور اشتغال در شهرستان و انجام وظایف کارگروه های  ذیربط .

۲  پیگیری و هماهنگی برگزاری جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری.

۳ نظارت بر کار مدیران و ارائه راهنمایی لازم به آنان .

۴ ثبت متقاضیان اشتغال بکار در بانک اطلاعات بر طبق اولویت .

۵ نظارت و پیگیری امور مرتبط با شهرکهای صنعتی و خوشه های اقتصادب و صنعتی .

۶ رسیدگی به مشکلات بنگاههای اقتصادی و تولید مشکل دار  شهرستان .

۷ هماهنگی و همکاری در گسترش کسب و کار خانگی و طرح های اشتغالزایی بخش خصوصی و تعاونی .

۸ پیگیری و نظارت بر روند مناسب جذب تسهیلات اشتغالزایی و طرح های بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده

۹ مطالعه ، تهیه و تدوین برنامه های کارگروه ها .

۱۰ بررسی و نظارت بر فعالیت اشتغال و کارآفرینی در شهرستان .

۱۱ نظارت بر حسن اجرای سیاست های دولت در زمینه خریدهای تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی .

۱۲ بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی شهرستان در انجام وظایف محوله از جمله اشتغال ، تولید توسعه صادرات و غیره .

۱۳ تهیه عملکرد ماهانه ، سالانه کارگروه ها و کمیته های تخصصی شهرستان .

۱۴ انجام مطالعات وبررسی های لازم بمنظور شناخات استعدادهای رشد کشاورزی ، دامپروری و تولیدی شهرستان در جهت کمک به تعیین سیاست ها و خط مشی های اقتصادی و تولیدی شهرستان در چارچوب اصول کلی توسعه اقتصادی کشور .

۱۵ هماهنگی و همکاری با دستگاههای اجرایی ذیربط در امر احیاء ، گسترش ، توسعه و بهره برداری از مراتع ، جنگل ها و اراضی مستعد کشاورزی در سطح شهرستان .

۱۶ نظارت در تهیه و تنظیم طرح های کشاورزی ، دامپروری ، صنعتی و اقتصادی و ... با توجه به تجارب اجرایی و ضرورت ها و جهات سیاسی و اجتماعی منطقه .

۱۷ نظارت بر تشکیل جلسات و فعالیت های کشاورزی شهرستان و همچنین بررسی و اظهارنظر نسبت به پیشنهادات دستگاههای اجرایی شهرستان در ارتباط با مسائل مربوط به کشاورزی .

۱۸ نظارت و هماهنگی در امر مطالعه و بررسی امور مربوط به آب و آبخیزداری و تهیه طرح در امور آب و برنامه ریزی در خصوص استفاده بموقع و بجا آن و آب تحت الارض و سطح الارض شهرستان .

۱۹ پیگیری اجرای مصوبات کارگزوه اشتغال شهرستان و انجام بررسی اقتصادی و آماری پیرامون بازار کار و نیروی کار در ارائه پیشنهادات  لازم در جهت تحقق مصوبات مذکور .

۲۰ برگزاری مستمر جلسات کارگروهها و کمیته های مربوط به امور اقتصادی و انجام امور مربوطه .

۲۱ ایجاد هماهنگی در زمینه بانگی شهرستان .

22-  مسئول پیگیری دعوت نامه ها و مکاتبات و مصوبات:

- کارگروه آب، خاک و کشاورزی.

-کارگروه شورای حفاظت از منابع آب.

- جلسه ستاد ارتقاء بهره وری آب.

شرح وظایف کارشناس فناوری اطلاعات :

۱-    حضور مستمر در جلسات هماهنگی و بازآموزی های برگزار شده توسط مدیریت

۲-    اعلام نیازهای آموزشی به مدیریت و ارتقا سطح علمی و عملی با گرفتن آموزشهای لازم و...

۳-    تهیه و به روز نگاه داشتن ،شناسنامه تجهیزات رایانه ای ، تجهیزات شبکه و شناسنامه نرم افزارهای موجود ،به منظور ساماندهی اطلاعات تجهیزات موجوددر واحدها 

۴-    نظارت بر روند خرید تجهیزات رایانه ای شامل دریافت یا تکمیل فرم درخواست خرید تجهیزات رایانه ای

۵-    بررسی کارشناسی علت نیاز خرید تجهیزات رایانه ای و تایید ، یا عدم تایید نیاز، تایید فاکتورها از نظر فنی، کنترل فنی تجهیزات خریداری شده از نظر تطبیق با فاکتور های تایید شده

۶-    نصب سیستم عامل هاونرم افزارهای جانبی ،آنتی ویروس و... بر روی رایانه های موجود

۷-    تشخیص عیوب سخت افزاری سیستم ها و رفع عیب تجهیزات

۸-    نظارت بر صحت عملکرد ups

۹-    نگهداری صحیح از کلیه تجهیزات شبکه اعم از Active و Passive   بر اساس استاندارد های فن آوری اطلاعات و ارتباطات

۱۰-    تهیه مستندات جامع شبکه بر اساس استاندارد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات   

۱۱-    آگاهی کامل از کاربرد و نحوه عملکرد تجهیزات Active

۱۲-    آگاهی کامل از نحوه ارتباط مرکز تا ساختمان مرکزی و دسترسی به شبکه اینترانت و اینترنت

۱۳-    آگاهی کامل از نحوه عیب یابی درونی شبکه و برخورد با مشکلات احتمالی

۱۴-    پیگیری و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات نرم افزاری و بهبود سیستم

۱۵-    نظارت و پیگیری روند تهیه فایل پشتیبان ( Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره ای و آرشیو آنها

۱۶-    مطلع بودن از هر گونه تغییر و تحول نرم افزاری

۱۷-    نظارت کارشناس IT برروی کار رابط وب سایت (مسئول روابط عمومی)

۱۸-    نظارت مستقیم بر روی وب سایت ،انتقال مشکلات وپیگیری آنها

۱۹-    آگاهی کامل از تنظیمات نرم افزار اتوماسیون اداری

۲۰-    آشنایی کاربردی با سیستم اتوماسیون اداری جهت آموزش نرم افزار و رفع اشکال به کاربران شاغل

۲۱-    آشنایی با نحوه ساختن VPN و Dial-up و استفاده از امکانات اینترنت FTP,FTP۲ ، حجم down Load و نرم افزارهای جانبی

۲۲-    شناخت وآشنایی با میزان پهنای باند در فرمانداری  و ارائه مشکلات این حوزه به کاربران واحد خود